• OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,00%8 284,91
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,14
  • OMX Baltic0,45%261,8
  • OMX Riga0,1%881,81
  • OMX Tallinn0,16%1 683,99
  • OMX Vilnius0,6%1 012,12
  • S&P 5000,4%5 745,37
  • DOW 300,62%42 175,11
  • Nasdaq 0,6%18 190,29
  • FTSE 1000,00%8 284,91
  • Nikkei 2252,32%39 829,56
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%103,14
  • 12.02.15, 13:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Äripäeva omanik laieneb Saksamaal

Bonnier Business Press omandas suurosaluse Saksa veebilehes Deutsche Wirtschafts Nachrichten.
Bonnier Business Press loodab Saksa turul ka edaspidi laieneda.
  • Bonnier Business Press loodab Saksa turul ka edaspidi laieneda. Foto: epa
Bonnier Business Press omandas tehinguga 51% Saksa ettevõttest, mis kuulus varem BF Blogform Social Mediale.
"Selle tehinguga saime suurepärase ettevõtte ja meeskonna, kes panevad aluse edasiseks laienemiseks Saksa majandusuudiste turul," ütles Bonnieri esindaja Anders Eriksson.
Vähemusosanikud Michael Maier ja Christoph Hermann jätkavad vastavalt ettevõtte väljaandja ja tegevjuhina.
Deutsche Wirtschafts Nachrichten asutati 2012. aastal ja tänaseks on tal ligi 2 miljonit külastajat kuus.

Seotud lood

Uudised
  • 08.01.16, 12:43
Bonnier müüb Taani juhtiva ärilehe
Bonnier andis teada, et müüb Taani juhtiva ärilehe Børsen, müügihind on 800 miljonit Taani krooni ehk veidi üle 107 miljoni euro, teatas Bonnier.
  • ST
Sisuturundus
  • 26.09.24, 14:38
Tele2 näide: põlvkondade vastandamine tööelus edasi ei vii, oluline on leida ühisosa
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele